tiistai 23. kesäkuuta 2009

vPDKW-09

Doran näyttelyura on lähtenyt tosi hyvin käyntiin. Tanskan voittajassa BIS2-juniori ja taas ROP saaden tittelit vPDKJW-09 vPDKW-09. Olihan tää Dora BIS2-junnu myös Rakiinsin näyttelyssä.
Sitten tää mun Ciccukka<3 Hää oli taas PN2! Cicillä on nyt kolme erinomaista ja saman verran PN2-sijoituksia.

Ja eipä Pomokaan mikään huono ollut. Tosin tuloksia katsoessani, katsoin "AAH! Katsos Disa ollut Iivin kanssa näyttelyissä." :D Sitten lähettelin korjauksia, että PN3'lle kuuluisi CACIB. Ja nyt sitten muistin, että itsehän olin Pomon kanssa siä näyttelyssä ja se CACIB tuli Pomolle!

Vilho yllätti mut kanssa aika hyvin, saaden ensimmäisen erinomaisensa ja oli vielä PU3! Arnold on jatkanut vakaalla tyydyttävälinjalla, mutta ei poika oikeasti mun mielestä niin ruma ole! Ja onhan mulla toi Riio joka on kanssa vetänyt aktiivisesti hyvälinjaa.

Kaikista eniten meinasin pyörtyä Paten kanssa. Kehäsihteeri tuli lätkäisemään mulle vaaleanpunaisen nauhan käteen ja sitten tuli sert- ja cacibruusukkeet käteen.
Niin ja mun Nancy Prinsessa sai EH1! Olen tosi ylpeä tästäkin kahden hyvän jälkeen. Saihan tää mun prinsessani myös BH tunnuksen jokin aika sitten.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti