sunnuntai 6. syyskuuta 2009

F-pennut

Mä oon melkein järkyttynyt näistä F-pennuista, joista alkuun odotin tosi paljon, mutta sitten kun alko peruutuksia tuleen ja palautuksina takasin niin odotukset laski enkä uskonut näistä pennuista tulevan enään mitään, kun kotona pyöri kaksi äffää samaan aikaan. Nyt mä uskon taas näihin! Näillä on niin hyvät kodit (:

F-pentueessahan on kolme pentua

Martti -> BH Jk1 TK4 vFIN TVA RH-F A vSWE JVA vDKW-09 vLT, vDK, vBEL MVA Ternen Flamant
= Sai hyvän pohjan kisaukseen neean kanssa, mutta sitten palautui takaisin mulle ja oli vähän aikaa tosi toimettomana. Onneksi Hensu tuli ja pelasti tän tosi lupaavan uroksen.

Evil -> BH RH-E TK1 Ternen Fiévre
= Evil oli sellanen josta olin aivan varma, että siitä ei tule mitään, koska uros jäi mulle. Siitä se asu jonkin aikaa Ricealla ja tuli taas takasin mulle, oli pitkään toimettomana ja muuttikin sitten Tollerin hellään huomaan jossa se onkin sitten kerännyt muutamia titteleitä nimen eteen. Nythän tää herra on ollut jopa ROP näyttelyissä.

Fiona -> BH Hk3 TK2 vFIN JVA vjGERW-09 vjLUXW-09 Ternen Flamme
= Fiona oli sellainen pentu, josta olin aivan varma, että se ei tule mulle kahden kk'n päästä takaisin. Luotin siihen, että Jenna pitää siitä hyvää huolta ja niin hän on pitänytkin.

Miri kävi nappaamassa ittelleen RH-T A tittelin (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti