keskiviikko 4. marraskuuta 2009

Trouble

Suomesta minulle saapui yksi rakkaimpia hevosiani - Troup. Tämä veikeä oripoika saapui minulle jo noin viikko sitten, mutta en ole vielä teille siitä inffonnut, koska Trop on aika ärhäkkä ja olen seuraillut miten hän tulee koirien kanssa toimeen.

Trop on alkujaan pelastettu teurastamolta talli Cánfaratiin jossa aloin hoitamaan sitä. Valitettavasti Essi lopetti tallin, joten päätin sitten ostaa Troupin minulle. Siinä vaiheessa minulle ja Troupille oli muodostunut suhte enkä voinut rikkoa pojan luottamusta ihmisiin antamalla myydä sen jollekulle muulle. Trop asustikin minun kanssani monta vuotta Suomessa Silwoodintallissa ja muutti kohta perässäni Ranskaan Terneen. Nyt meillä Ternessä poika on sietänyt sentään jonkun verran vieraita ihmisiä, mutta eipä meidän pihaan ole ketään tullut kun Trop on ulkona. Juoksee irvistelemään ja luimimaan aidalle, jos huomaa vieraita. Jos olen orin seurassa, kun vieraita tulee, pärjätään vain luimimisella. Yleensä Trop onkin kauempana tarhassa katselemassa vieraita ettei vieraitten tarvitse pelätä.
Trop tulee hyvin meidän orien kanssa toimeen ja kisailu yms. uhittelu on jäänyt kokonaan pois.

Viimeisen viikon ajan olen tankannut hevosten lääkintäaineita ja dopingjuttuja. Olen suunnitellut, että lähtisimme kisaamaan, joten silloinhan pitää olla varma kaikista varoajoista ja muista sellaisista (IRL minulla on koe näistä huomenna).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti