maanantai 20. syyskuuta 2010

Säike & Repo

R-pennut syntyivät jo. Pentuemäärä oli kaksi urosta ja narttu. Pennut ovat muuttaneet omiin koteihinsa ja aloittaneet kisauraakin vähän. Pennuista jäi yksi pitkäjalka kotio kasvamaan. Poika tuntee nimen Repo.

Säike muutti meille myös samaan aikaan Nuuskuttajasta. Tyttö on päivän vanhempi kuin Repo. Parivaljakko on painattanut menemään kuin viimeistä päivää ja kaikki mikä on ollut alle metrin korkeudessa on tippunut maahan.

Säiken syntymistä olen odottanut jo pisemmän aikaa. Vanhemmat miellyttävät suuresti minua ja Aidan syntyessä olin jo päättänyt, että haluan Aidan pennun, jos tytöstä kasvaa hyvä koira ja niinhän siitä kasvoikin.

Ainut mikä minua on jännittänyt Säiken kanssa, niin se, että se on ensimmäinen narttuni Nuuskuttajasta. Onhan minulla jo kolme koiraa Nuuskuttajasta, mutta ne ovat kaikki olleet uroksia.. Saa nähdä onko tälläinen Nuuskis tyttö haastavampi kuin Nuuskis uros :D

1 kommentti:

  1. Älä pelkää, kyllä sä yhden Nuuskisnartun saat koulutettua. Ei se paljon pahempi ole kuin pojat ;)

    VastaaPoista