torstai 19. elokuuta 2010

Superpiskit Zeepo & Nancy

Te ette varmaan enää edes muista, että perheessä on Nancy? Nancyä kyseli Luse joskus jalostuskäyttöön, mutta kieltäydyin, koska itselläni on pentusuunnitelmia Nancyä kohtaan.

Olen tässä nyt kierrellyt ja kaarrellut etsien aivan huippu-urosta Nancylle. Sellaiset tuntuvat olevan hyvin kiven alla. Kyllä nuo näyttelyissä kiertävät urokset ovat hyvännäköisiä, mutta kaipaisin jotain eksoottisempaa, tyyliin pelkkää käyttöpartaa. Sen lisäksi olisi myös kiva tuoda uutta verta partacollielinjaan.

Olen katsellut näyttelyissä tavoistani poiketen myös partacolliekehän. On siellä ollut jotain tosi hyvännäköisiä helmiä mistä olen tykännyt aivan valtavasti. Sen lisäksi olen kiertänyt erilaisilla kasvattajille (käyttö-, näyttö- ja sekakasvattajia) katselemassa erilaisia uroksia. Kaikista eniten olen kiinnittänyt käytökseen ja terveyteen huomiota, näitten jälkeen on tullut sitten paimennusvietti. Löysin Suomesta yhden ihanan uroksen nimeltä Hiekkaan Piirretty Raja. Tätä harkitsen kovasti, mutta myös muualta on löytynyt hyviä uroksia. Raju vaan on jäänyt kaikista parhaiten mieleen.

Pitäisikö rikkoa rajoja ja laittaa Nancyn pentue Ternen nimiin? Ei kyllä mitään hätää. Ei tule Nancyn pentue Ternen nimeen, jos en muuta keksi, niin sitten ihan kasvatusnimetön pentue tulee olemaan.

Paljastan teille salaisuuden! Meidän laumaan "muutti" uusi nenä. No ei, ei se muuttanut, vaan päätin pitää itselläni. Arvatkaapa kerran? No, eikö tule ketään mieleen? Viime postauksessa oli jotain ihanasta agikoirasta.. Joko muistuu? Eikö? No voi.. Kai mä sitten kerron.. Kyseessä on siis oma kasvattini Zeepo jonka ulkonäköön olen rakastunut. Taitaa pojan elämä painottua pelkkään agiliitelyyn, mut ehkä me joskus jotain tokohömppää voidaan koitella kanssa. Tuo vaan on jotenkin niin hellunen poika.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti