tiistai 2. maaliskuuta 2010

Douwerol

Olen saanut itselleni taas uuden "sivuprojektin" lisää tolleripuolella. Hoitelen pasan kanssa hänen uutuutta kiiltävää kenneliä Douwerolia. Sivujen osoitteen saatte joskus myöhemmin, kun Douwerol on julkaisu kunnossa.

Olen tässäkin enemmän vain sivusta katselija joka välillä saattaa kisailla koirien kanssa, autan kisakoodien ja sivu- kanssa sekä olen muuten vain tukena. Douwerolissa on tällä hetkellä kolme koiraa jotka ovat kaikki yhteisomistuksessa minun kanssani, ehkä myöhemmin pasa saattaa ottaa täysin oman koiran.

Bläkkäri läpäisi PAKK'n täydellä sadalla pisteellä! Olen niin ylpeä tästä pojasta. Samassa kisassa BH'n nimensä eteen sai myös Priima pistein kahdeksankymmentäkuusi.

Katselin omia nometollojani. Aivan mahtavasti on kisoissa ykkösuloksia saanut Hylje ja Harry. Molemmat ovat läpäisseet taipumuskokeen 10.02 ja ALO'sta vika ykköstulos siirtymiseen on saatu molempien kanssa 28.02. Aivan mahtavaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti